אזור העדכונים

לקבוצת הפייסבוק

ג'ינג מלך השודדים אובה

פרק 1>> תרגום: 100%
פרק 2>> תרגום: 100%

יום ראשון, 10 בינואר 2016

עדכונים

היה עיכוב נכון... קצת בעיות בריאותיות בבית... ובתי חולים על בסיס שבועי. אז יצא שלא הייתי פעילה והאתר קפא קצת במשך מספר חודשים.


מספר עדכונים:
* התרגום כרגע יתמקד בסיום הפרויקט של ג'ינג מלך השודדים. אני באמצע התרגום של פרק 12. מקווה לסיים את הפרוייקט בהקדם האפשרי ולהעלות אותו גם לאנימה ביט.
* האנימה "כוכב הישרדות" שתוכננה, לא תתורגם מאחר והקבוצה AntyLicense Subs החלה לתרגם אותה. ומי שמעוניין, יכול למצוא את הסדרה שם :)
* הומלץ לי להקפיא את אינויאשה (למרות שהיא - לדעתי - לא מתורגמת טוב), ולהתמקד בשאר הסדרות. אשמח לדעתכם בנושא.

שיהיה המשך שבוע טוב !!
ותודה לכל מי שעוקב אחריי ומוריד את הפרקים !

6 תגובות:

  1. שמחה לשמוע שאתם עדיין פעילים <:
    מקווה שהכל בסדר~

    לגבי אינויאשה - אני חושבת שנכון לעכשיו הקפאה תתאים בול למצב.
    כרגע, אני ממליצה לתרגם את הסרטים ^^

    בהצלחה!~

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התגובה :)
      והכל בסדר. תודה.
      אעדכן בהמשך ~ !

      מחק
  2. היי! ראיתי שיש לך את SERAPHIM CALL במתוכננים!
    אני ממש ממש ממש אוהבת את האנימה הזו! סדרה אדירה לדעתי!
    דברי איתי אם את צריכה עזרה במשהו [: (עריכה/קריוקי/בקרה/קידוד... חוץ מתרגום ותזמון אני יכולה למצוא זמן להכל!)

    השבמחק
    תשובות
    1. ואו תודה על הרצון ! גם אני אוהבת אותה מאוד :)

      מחק
  3. אני חושב שכדאי לך להתמקד בג'ינג. (מתי מוציאים דרך אגב?)
    תודה רבה על העבודה הקשה והמסורה שלך ואני מקווה לראות פרסום שלך בקרוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה. מקווה שבקרוב אמצא יותר זמן. אבא שלי פשוט בכיסא גלגלים ויש לחץ עבודה לפני פסח. אז אני עמוסה בינתיים. מקווה שבחול המועד ושבתות אמצא זמן לתרגום! תודה על התגובה ! :)

      מחק